Aku jatuh

Lama aku tak jenguk sini. Banyak sangat masalah yang aku fikir. Sampai tekanan darah aku jadi hypertension. Berat badan aku turun mendadak. Dan keputusan exam aku corot. Buat kali pertama seumur hidup aku mengulang kertas peperiksaan. Kecewa. Aku benar benar kecewa kali ini.

Saiful. Mulut aku tak pernah berhenti dari menyebut nama dia. Setiap kali nafas aku, aku teringat dia. Setiap doaku untuk kesejahteraan dia. Ya tuhan, jika benar tiada jodoh antara kami, kau hilangkan lah rasa yang aku rasa ini. Biar lah tenteram jiwa aku dan dia. Aku redha.

Ayah. Kehilangan 'ayah' yang sangat kami sayangi. Bukan maksud aku, meninggal dunia. Tetapi kehilangan kasih sayang ayah yang kami cinta sejak kami datang ke dunia ni lepas dia buat pengakuan ada makwe muda. Ayah aku 49 dia 22? aku 20. Entah aku nak panggil dia apa lah nanti. Kecewa. Kecewa melihat mak yang sedang kecewa.

Terduduk aku dekat tepi tingkap. Kalau ada acara siapa menung paling lama dekat dunia, aku harap aku lah pemenang dia. Dengan pikir duit nak bayar repeat paper tu lagi. Kalau boleh pecah, aku pecahkan sekarang jugak kepala aku yang tengah berdenyut denyut ni. Kalau aku gila, aku dah terjun dari balkoni rumah aku yang kat tingkat 11 ni.

Aku sedang cuba untuk bangkit dari kejatuhan ni.


Tolong langgar aku sampai aku hilang ingatan supaya aku dapat lupakan semuanya.




hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...