ade boyfriend . . perlukah berbangga ?



ok.. ok.. aku tak de boyfriend.. mengaku.. but perlu ke berbangga kalau ade boyfriend ? hey.. aku tak jeles ok.. hey..! tak..tak lahh...! ok fine.. aku jeles.. tak lahh.. ok lahh.. siket lahh.. siket je.. sikit je k.. hahah jangan lah marah.. hehe..



sebenarnya aku nak cerita satu benda ni.. kalau korang ade boyfriend harus ke korang cakap.. 'ok..this is my boyfriend..' then tunjuk gambar.. tak pon jumpe kan.. its something like.. korang nak tunjuk lahh kat kawan kawan korang yang korang ni hebat sebab ade boyfriend..

then ade jugak yang buad buad macam ni.. kawan tanya 'kao tak datang ke kenduri kat umah aku' 'oh tak kot.. aku keluar dengan bF aku lahh.. sory..' perlu ke cakap ayat dengan bF tu ? "kenapa kao tak datang lagi ni.. kata nak datang.." 'oh.. aku kat umah bF aku ni.. aku lupa la umah kao ade kenduri..' perlu ke cakap korang ade kat umah boyfriend korang ?

ok.. aku faham perasaan korang.. korang nak semua orang tahu yang korang dah ada yang menyayangi.. aku faham.. aku faham..

but... seperti biasa aku tak suruh korang terima pendapat aku.. ini adalah pendapat aku.. aku rasa tak perlu kot nak kata.. 'this is my boyfriend'.. kalau aku, aku malu lahh nak tunjuk boyfriend aku kat korang.. takut nanti tak jadi malu.. lagi lahh malu.. huhuhu biar lahh macam dah komfem jadi dulu kan.. ni baru berapa minit couple dah kao tunjuk kat bestfriend konon konon.. kao tak tahu yang bestfriend kao tu mengutuk kate kao ni suka menunjuk.. hahaha.. tapi tak tahu lah..




huhu.. aku bukan tak pernah ber'couple2' ni.. pernah lahh sekali dua mase zaman bodoh bodoh dulu.. zaman anak anak abu.. haha.. tapi seingat aku.. aku tak pernah bawak kawan kawan aku jumpa boyfriend aku.. kenape ye? hahaha.. yelah nanti tak jadi pulak kan.. baru kapel 2 hari dah kene reject.. haha.. tak de lah sampai tahap konon konon cinta sampai mati lahh konon.. I tak boleh hidup tanpa U.. puih... cinte selagi I mampu cinte U kot.. hahaha

anyway.. ade lah cinte yang kekal sampai ke jinjang pelamin.. doa tu penting.. jadi berdoa lahh.. :)



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...