baju pengantin saiz xxL . .

aku.. ok.. actually aku bersaiz double xL.. nak buad macam mane.. lumrah alam.. haha.. actually aku bersaiz besr sejak aku baby lagii... kate mak aku.. tapi tak tahu lahh pulakk.. hum.. aku tahu.. korang mesti tertanye2.. "kalau dah macam tu kenape tak berusaha untuk kurus" kan kan kan ? bukan aku tak nak.. aku dah cuba.. api.. tak jalan lahh.. huhu aku pon tak tahu.. paling lama aku cuba bertahan seminggu dua je.. 

and sekarang ni..aku tengah cuba lagi.. tapi mak aku, kwn2 ku (sesetengahnye la) semue macam tak bagi semangat.. bila aku fikir fikir kan.. suatu hari nanati aku nak berkahwin kan ? tapi... atleast aku nak kelihatan betul betul anggun dan cantik masa tu.. dan at least baju pengantin ku harus lahh cantik.. aku tak nak lahh pakai baju pengantin bersaiz xxL.. kan ? sape setuju? sila angkat tangan macam saya.. ahahaha..


dan juga kebenarannye.. 3 tahun selepas ini aku akan memakai baju 'nurse'.. korang tahu la kan.. baju dia.. tak cantik lahh kalau saiz dia xxL.. 
sesetengah kwn kwn aku tak sokong ape yang aku buad ni.. diorang ckp : 

'heh..! pedulik ape badan besar macam gajah,, janji otak ade..' 'tak kisah lahh semua tu,, tak penting pon.. kalau lelaki tu terima kau lepas kau kurus baik tak payah.. tu maknanya dia tak terima kau seadanya lah tu...' 

masalah nya bukan tu... masalah aku sekarang aku tak nak pakai baju pengantin bersaiz besar.. tapi kalau dah ditentu kan tuhan nak buad cam ne aku pakai jugak.. aku redha je.. tapi atleast aku dah usaha.. ni.. aku belum lagi usaha nya.. korang dah cakap macam tu..

tapi de jugak yang menyokong.. 'kau buad je.. peduli ape orang cakap macam2,, nanti kau dah kurus ramai lahh yang puji kau tu.. tak silap ramai pulak yang nak jadi macam kau..'

hum.... anyway,,, tengss lah kwn kwn.. baik yang menyokong atau pun tak.. aku hargai pendapat korang.. jangan risau lahh bedah,,, aku tak terase lah.. hahaha.. sedap nama tu.. bedah.. macam nama kucing aku.. hahaha.. ( bedah : hanya rekaan semata-mata, tak wujud pon ;) saje letak name tu )



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...