teman tapi mesra . . betul betul wujud ?

cukup lah saja berteman dengan ku..
jgn lah kau meminta lebih..
ku tak mungkin menyintaimu..
kita berteman saja..
teman tapi mesra..
aku memang suka pada dirimu..
namun aku ada yang punya..

lirik tu pun macam dah berlaku kecurangan disitu.. hahaha.. ade ke teman tapi mesra ? yang banyak ade sekarang ni.. SCANDAL.. huruf besar aku letak tu.. 'I suka U..' 'tapi U kan dah ada awek..' 'ala....kita scandal lah' hahaha.. sengih sengih tu penah buad laa tu..betul tak..? ala ala ala.. jangan nak tipu lahh... hahaha

tu dengan orang yang kita tak kenal gf or bf dia.. macam mana kalau kita kenal bf or gf orang tu.. ada kah anda sanggup berbuad demikian..? ohh.. tidakk.. bagaimana jika gf or bf dia kawan baik kita sendiri...? sanggupkah anda menikam belakang kawan baik anda demi perasaan yang tidak sepatutnya hadir itu ?



cuba bayangkan anda adalah orang ketiga dalam perhubungan.. tak ke silap silap mata korang lebam suatu hari nanti.. tu bagi lelaki yang menganggap bertumbuk adalah jalan penyelesaian.. bagi awek awek pulak.. alah jangan tipu lah awek tak penah ade scandal.. kalau tak penah tu, alamat umur tak panjang la tu.. ahaha.. 
ha.. silap silap kesan penampar kat pipi tu.. 

jika anda sedang menghadapi situasi ini.. aku nasihat kan.. lebih baik korang undurkan diri.. kate mak aku.. kalau tak nak orang kacau kita, kita jangan kacau orang.. (tah bile mak aku ckp, aku petik je.. ) haha.. jika anda adalah orang yang membuad scandal itu.. anda harus buad keputusan penting.. sama ada anda tinggalkan si dia dan bersama dgn 'kekasih gelap' anda atau sebaliknya..

tapi tak salah sebenarnya ade 'kekasih gelap' ni.. (macam penah buad je) hihihi..



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...