cik misi . .

ingat lagi entri ni? ok.. tuu time orang fikir kerja nurse ni hina kan.. kerja basuh buntot orang kann.. tapi baru baru ni.. aku balik kampung sebab ade kenduri kahwin.. dan ramai jugak yang sekarang cakap macam ni.. "hai cik misi.. cik misi ok cik misi..?" dengan muke serius buat aku terpesona.. ade makcik tuu.. "seronok tak minah belajar kat sana? anak makcik dapat tapi tak mau pegi.. nengis makcik 2malam sebab dia tanak pegi.. sekarang ada dok mengangkang je kat rumah tuu.. nak sembung yang lain tak dapat.. padan muka dia.." ok.. di saat itu aku rase organ organ badan aku mulai mengembang.. huhu.. bangga ! haa.. sekarang baru aku bersemangat nak balik kampung.. bila dah ade orang puji puji cenggini.. ye dakk?? terase la bangge sikit bila ade orang panggil seolah olah ade title datin.. ahaha.. title cik misi.. bila jumpa.. cik misi.. bila jumpa.. cik misi.. semua orang dok pangge aku cik misi dengan muke terhormatt.. ahaha.. tak sia sia masuk krusus misi.. memang saye bangge jadik cik misi !! hidup misi !!


ok.. ni uniform aku
pusrawi international college of medical sciences

result sem satuu dah keluar woii !
alhamdulillah..., minah lulus semua =)



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

3 comments:

  1. tapi sy xboleh org pggil misi....geli jer....hahaha

    ReplyDelete
  2. haha
    kalau awak.., encik misi lah..
    encik misi yang hebatt !
    cool lah.. =)

    ReplyDelete

cer komen cer komen...