kembali

setiap yang hidup pasti akan mati.. bila dengar orang meninggal dunia cepat mulut akan membicara "inna lillahi wa inna lillahi rojiunn"- sesungguhnya kami adalah kepunyaan allah dan kepada allah jua lah kami kembali..




bila dia sahabat semestinya hati akan terasa kehilangan.. bila dia orang yang dicinta? kau harus redha dengan kepergian dia.. macam mana? adakah hati kau untuk dia akan berubah setelah dia pergi untuk selama lamanya.. mungkin dan tidak mungkin.. paling yang tidak dapat dilupakan adalah gelak tawa nya.. dan jugak senyuman dia.. mana mungkin hati aku akan berubah untuk dia.. tapi sampai bila.. hidup dengan bayang bayang dia.. perit.. sakit.. masih tak dapat menerima kenyataan nya dia bukan pergi tapi dia kembali untuk meninggalkan kau untuk selama lamanya..

tapi apabila datang nya cinta yang lain.. bingung.. ketika itu hati berbicara.. aku masih milik kau.. milik kau.. dan milik kau.. tapi hati.. apabila aku nampak dia seperti kau.. dia seperti kau.. kau kembali untuk aku.. tapi di hari perkahwinan.., hati aku tersedar yang kau telah pergi meninggalkan aku untuk selama lamanya dan aku bukan berkahwin dengan kau.. maafkan aku tapi dah tiba masanya untuk aku melepaskan kau..

al-fatihah buad arwah
Mohd Zainazrien Syamil B. Zainoddin
29 november 1993 - 20 januari 2012



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...