without title 4

angin sepoi sepoi.. jiwa tenang.. tarik napas... hembus.... tarik.... hembus... dengan iringan muzik instrumental ost sepi... tak tau boleh google eh.. damn! air mata aku jatuh.. begini kah cara menangani tekanan.. jiwa kacau otak serabut graviti badan tak stabil... apakah ini..... haeh... susah untuk mentafsir perasaan.. lebih susah dari biologi..

the damn is what the heck i am talking about this... kau ni kenapa minah.. jiwang jiwang kentut laa kau.. haha.. aku... ok laa.. bia aku cerita laa kt korang.. ade sorang mamat yang tak dapat aku tafsir kan kenapa aku boleh jatuh hati kat dia.. what the heck??? aku jatuh cinta?? poyo lah minah!! ye... adehhhh.. pening aku fikir sebab apa aku jatuh hati kat dia..

for those girl yang ade rase perasaan yang sama macam minah ni..., korang rase ape jalan terbaik? aku sarankan baik kau lari padang 24 pusingan so that korang akan automatik malas memikirkan tentang ini.. ahaha.. aku terbaca satu entri.. korang patut luahkan.. luahkan..? kejap kejap.. perempuan nak cakap 'i love you' kat lelaki.. ouh..., no way man.., jatuh saham jatuh saham tau tak?? tapi..... kalau lepas luahkan korang bahagia dengan dia..? who knows?? belum cuba belum tau.. ye dakk??

kalau kena reject?? aduuuu~ pedih nya.. abes tuu?? nak luah tak boleh.., nak simpan tak boleh.. takkan nak kemam? ahaha.. terfikir.. berfikir dan memikir.. aku dah laku kan nya.. tiada jawapan.. maka?? aku kemam.. ahaha.. cerita sebenarnya boleh tengok entri ini :)

stop doing this minah.. stop thinking about him.. dah lama aku cakap benda ni kat diri aku.. ok..., the truth is,, aku cuba menafikan perasaan aku beberapa kali lamanya.. sehingga hari ini.. tefikir.. berfikir.. dan memikir... aku rasa aku patut terus kan berfikir hingga ditakdir kan berhenti berfikir.. belum masa nya untuk minah jatuh cinta.. ahaha..

minah cuma cinta kan husband minah je dalam 5 6 tahun lagi.. keh keh keh..



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...