skype

pergh.. pergh.. pergh.. parah ni parah.. orang key ell tak tahu skype.. buad malu betol.. adehhh.. sape? sape yang bodoh sangat tak tahu gune skype tuu..? sape?? can u tell me who's that stupid??? eh..., cakap bebaek siket.. aku laa yang bodoh tuu.. ye..., aku tak tahu macam mane nak gune menatang berok tuu.. ha.. diam.. diam.. sape gelak aku sepak.. kau diam sekarang.. ha.. tahu takut..! keh keh keh..

zaman sekarang nih.. macam macam lah.. result exam pun cikgu email je kat student.. macam tak boleh cakap je pulok.. berat sangat ke bibir cikgu tuu macam bibir angelina jolie ke.. ha.. tu yang sekolah rendah wa cakap lu beb.. aku pun tekejut jugak bila adik aku cakap result akhir thun dia nanti cikgu dia email.. ha.. tu yang nak sangat address email aku tuu.. gila tak maju.. budak lime tahun pun dah pandai 'nak webcam! nak webcam!' adehhh.. aku jugak le yang ketinggalan zaman.. ye dakk?

webcam tuu penah le.. kat pesbuk.. tu pun.. orang yang ngajo.. kalau dak tak de nye der.. sape yang ngajo tuu.. ace citer.. eleh... sebok  plak nak tahu.. ade laa.. haha.. dah download skype tuu ha.. tak reti guno je ha.. ate camano nak buek? ado ajo dokek sekolah ko? sekolah mano? den nak daptar.. ahaha

satu lagi cerite.. nak beli online tapi tak reti.. aleh aleh menapak aku ke subang tuu pegi beli.. diam.. diam.. sape gelak lagi aku sepak.. adehh sian betei manusia nih ha.. lambat bona pickup nye.. silap silap besok anak anak kao pergi sekolah bawal laptop tak pakai buku dah.. haha.. terbaikkkk..!



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...