kahwin campur

cina + melayu

penah ke terfikir nak kahwin dengan orang yang bukan berbangsa sendiri.. lagi lagi yang melayu.. melayu sekarang dah nak pupus weh.. aku? penah le cakap memain ngan mak aku.. 'nanti nak kawin nak carik le cine ke keling ke.. heheh.. pastu islam kan.. buad laki.. nanti ghaye tak de lah mak nangeh.. keh keh keh.. hari ghaye balik umah mak.. deepabali ke ghaye cine ke balik umah mak mentue.. haa... perancangan yang baguih kan.. mak?' heheh..

percintaan dua bangsa berbeza

tapi aku gurau gurau jer.. tapi kalau dah jodoh? nak wat apa? terima jela.. haha.. tu bab kahwin.. penah le aku denga perkahwinan bangsa lain lain ni.. orang cakap.. kahwin campur.. dapat anak nanti kacukan le anak kau tuh.. bangge bangge.. keh keh keh.. tapi kalau bab kapel weh? jarang lah denga kapel bangsa lain lain.. yang tu kapel campur ke? tak eh? haha..

ape? ape aku mengarut nih weh..? sesi melangut aku sebentar tadi menyedarkan aku bahawa.. kalau aku kahwin dengan bangsa india.. aku melayu.. dia india.. anak aku apa? anak aku india jugak ke weh? huhu~ kalau begitu dalam ic nanti dia nak tulis bangsa apa? india ke melayu? lalu aku dengan semangat waja mencari ic aku.. ceh..., tak de tulis laa bangsa apa.. cuma tulis agama dan jantina.. bagus bagus.. so kalau anak kau kacukan dengan indon pun..., orang ta kan tahu punya.. hee~


kenape aku tulis benda ni? kenape? ok kalau aku bagitau ni korang jangan gelak.. sape gelak aku sepak.. haha.. sebab aku baru jee kawan dengan mamat yang bukan melayu.. dia mamak.. tengok sini.. MAMAK.. capital letter ok? haha.. jauh gila aku pikir dah sampai ke kahwin.. huu~

sorry awak~



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

2 comments:

  1. Assalamualaikum. Dik,comel betul penulisan ni. Akk pun terjebak jge ni. Indian guy. Asalnya kengkawan dok sebelah2 rumah. Aish, boleh jatuh pula. Sebelum ni bersuamikan Melayu.Pernah date dgn mat salleh jge. Taw2 sangkut plak dgn India. Dah baik, nk buat cmne. Cair jdnye ..ntah mcmana reaksi parents akk nt. Dorg X taw g ni. Tp plan nk kwin dag bermain di mulut dy. Apa yg boleh nk ckp ttg dy, lelaki India ni mmg caring jaga buah hati dy ke Ye? Lain skit dgn org kita even mat salleh apa lg. Hurm..apa jd dgn adik skarang agaknya Ye..since post ni pun dah lama huhu

    ReplyDelete
  2. Cam sial.. muka x malu
    F#$k o#$ b%tch

    ReplyDelete

cer komen cer komen...