~ girlfriend

tenang aku membaca kitab terfaktab diselami perasaan berbunga bunga menghayati tuliasan ~amoi '1 thing, 2 do, 3 words, 4 you..i love u' wahh..., bestnye.. ahaha.. dia hantar sumting macam... 'what ever lah~ yg tertulis.. '1 thing, 2 do, 3 words, 4 you..i love u' sebelum tuu pun dia dah bagi hint kat mamat tuu.. hey mamat.. mengapa anda bodoh.. kalau dah ada orang suka tuu go on jela.. adehhh..

same goes here.. but aku lagi malu kot.. even aku tak cakap i love u kat dia.. haha.. satu hari.., mase tengah dating kat facebook.. hihi.. aku tanya dia tengah buad apa.. dia kata.. eh..., penat lah nak buad aphrostrophy ape bende tuu.. bace je la dialog di bawah..

lets call him.. mamat.. eh.., dol lah.. islamic sikit.. kan? ahaha

aku : u buad apa tuu?
dol : layan lagu
(nampak tak.. idea dah datang.. kih kih kih)
aku : hey..., try this.. (link lagu)
5 minutes later..

dol : girlfriend??
aku : yeah..., faham?
5 minutes later..
dol : i can or can't be your girlfriend?
aku : actually, i want to be your girlfriend..
dol : oh..ok..
(eleh eleh.., tak paham plak..)
5 minutes later...
dol : ade maksud tersirat ke?
aku : yeah..., i nak jadi girlfriend u..
dol : em.
(yeah..., aku dah faham lah dari jawapan dia tuu..)

dol : u ingat tak.. u pernah kate nak amik degree dulu..?
aku : yeah..., so.., kalau tak de degree tak leh jadi girlfriend u??
dol : apa yang buad u suka kat i?


tetttttttttt... dah cukup... sampai situ jer.. nak lebih lebih tunggu aku buad buku.. haha.. perasaan sekarang... hampe.. ceh.. rilek lahh der... dia tak cakap no.. tapi... um.. um.. um.. sedih sikit.. tapi buad cool sudah.. rase kene reject tau tak rase kene reject macam mane? haha.. tak de lah... nak emo emo plak.. tak kuase..

pesanan buad dol..
u... i janji i akan dapatkan degree dulu.. lepas tu i akan cari u.. u tunggu eh..
[eh..., gatal pulok pompuan nih..]
~ tapi message nih hanye layak masuk kat draft box kat handphone aku jer.. sape sent aku sepak..


bia lah ini jadi semangat untuk aku dapatkan degree.. walaupun aku tahu aku tak mungkin dapat bersama nya.. kih kih kih... jiwang..



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...