teruja sangat !

hari ni hari jumaat.. so.. besok tak ade klas.. yesss! haha.. memang minggu ni minggu best giler r.. kalau tak hari hari kematu bontot aku duduk kat kolej 8jam.. minggu ni di gelar study week.. pergh.. syiok..! selasa hari tu first paper.. tadi tu second paper.. hum.., next paper.. senin.., ngan rabu.. pas tuh boleh berambus.. balek kampung.. cuti semester.. best??? best hang pa kata?? buhsan tau takk..? adehh.. bukan tak suke jumpe mak..., tapi... kalau kakak nih balik rumah..., bak kata orang "yang depan mata dibenci yang jauh jauh disayangi.." betui letew.. sebab kan pepatah itu le aku maleh nak balik..., bila balik rasa macam mak benci bebeno pulok kat akak ni.. kalau jauh..., mak selalu tepon... suke.. hihihi

so kite berbalik kepada reality... tadi paper ***.. tak nak cakap.. um..., dan balik pukul 11 pagi.., tp bus meninggalkan aku.., adehhh kecian nye.. so aku tunggu the next bus..., naseb baek ade tapi dah pukui 1 lah mase tuh.. dengan jem dia lagi.. memang terbaekk lahh.. sesudah sampai nye di hostel.., aku mengeluarkan barang barang yang ada di dalam poket ku... telihat duet rm100 sebanyak 5 keping... fuh.. wow.. gilerrr... baru keluar kan duet tadi lah gilerrrr..

ouh..., lupe lupe.. aku kuarkan duet tadi.. ok sambung balekkk.. lepas tuuu.. tetibe fikiran ku teringatkan.. 'bila aku nak pegi cari dia.. dah lama aku nak dia.. tapi aku yang tak nak cari dia..' maka aku pun on kan lappy aku dan mencari di mana kah lokasi nya... yeah.. itu dia.. dengan excited nya aku menyalin.. pakai pen ngan kertas lahh gilerrr.. adehhh..

tanpa mandi aku terus menukar baju yang agak tak bape nak lawa tapi cute.. dan aku melangkah keluar dari rumah yang tak serupa rumah dahhh.. ala... besok aku kemas laa... dah dah sambung balik.. berbekal kan peta di dada.. ceh.. aku dengan berani memulakan perjalanan ku.. excited nak dia punye pasal.. aku sanggup datang jauh jauh nak amek kau punye pasal.. betape setianya aku nak kan kau.. dan kau jangan nak buad taik plak ngan aku eh...

susah gilerrr cari kedai niii

dah sambung citer.., aku sesat kut..., bape kali pusing kat situu.. dah lah jalan kaki plak.. adehh... semua pasal dia lah... hampir satu jam jugak lah baru aku jumpe tempat dia... pergh.. meloncat aku... masuk je situ... aku dah nampak dah dia... tak sabar nak pegi dekat... bila dah dekat... aku terus peluk dia.. gatal betui pompan nih... haha



tak lama lepas tuh..., sorang brader datang... 'eh eh..., yang kau peluk peluk buku tu buad ape.. nak beli ke tak?' hehehe... dia lah buku 'kitab terfaktab'.. hehe 'nak beli bang!' excited aku jawab... "keching keching keching... 45 hengget.. plus buku 'awek chuck taylor'..." 'bang balik ikot mane bang?' tanye aku.. 'aeh..., kau datang tadi macam mane?' brader tu ckp.. 'dah lame gile pusing pusing sini cari kedai ni... mane ingat..' pas tuu brader tuu pun tunjuk jalan... baik betol brader tuu.. gua respect die ckp jalan elok elok.. die treat aku serupe adik... huhuhu

aku pun memulakan perjalanan.. eleh... bapak dekat gilerrr.. penat aku cari pusing pusing kat situu rupe nye.. adehhhh.. tak pe la.., dah tau ni.. boleh pegi lagi... hahaha... tak guneee punyee map...! pasal map tuu laahh sesat.. dah laa hujan.. adehhh... tapi seronok...!!! walau pun jalan sorang sorang.. aku rase kedamaian yang aku cari tuu.. hehehe



#excited sangat dapat beli kitab terfaktab dengan awek chuck taylor tuuuu :D



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...