gemuk itu comel


gemuk.. itu subjektif.. memang rakyat malaysia sekarang diperkatakan paling ramai mengalami obesiti.. bagi aku..., as long as berat tidakk mencapai 100kilo kire ok laa.. rite? tak? tak tahu? ok.. =)


gemuk tapi comel apa salah nya  kan..? macam aku? ^^ tapi kalau yang buruk tuu bukan gemuk.. tu gendutt.. heee~ kalau pergi la jalan kat mane mane.. mane mane pun laahh.. mesti nampak punyee.., kapel yang ibarat ibu jari dan jari kelingking.. ibarat stepler kontot dengan pen sebatang.. ye dakk?? ye.. tak nampak?? tak nampak tak lame laa tuh hidop.. haha.. =P kalau tak makwe dia gemuk.., pakwe dia macam tiang letrik.., mesti pakwe dia gemuk.., makwe dia yang macam tiang letrik.. haha.. macam macam.. tapi jarang nampak makwe dengan pakwe dia dua dua gemuk.. ye dakkk?? tiang letrik dengan tiang letrik ade laa.. tapi aku suke lelaki turf.. dairpade tiang letrik.. huhu~


namun begitu.., mereka cute tau tak?? same laa macam orang yang menaip ni.. cute sangat.. ramai orang tanye mak aku kalau kalau ade kosong.., nak buat menantu.. keh keh keh.. hak tuih! huu~ tapi betei laa.. ade sorang makcik dekat rumah aku tuu.. bila jumpa aku senyum senyum.., dan selalu tanye tanye aku.., bila dia jumpa mak aku dia selalu tanya tanya pasal aku.. eh.., seram aku~ jangan gelak.. jangan gelak.. sape gelak aku sepak.. haha.. memang dia ada anak lelaki sebaya aku.. tapi.. eee.. tanak lah.. ceh.., dulu aku skandel skejap dengan dia.. ahaha.. kejap je.. huhu~ sempat.. ahaha.. nak wat cemane.. orang cute.. biase laa.. tup tup.., mak dia pulak bekenan kat aku.., parah ni parah..

asal aku balik umah mak aku.. mak aku mesti cakap.. eh..., mak mentua kau kirim salam.. eh eh.. mak aku ni... suka pulak nak ngusik aku cenggitu.. tanak aku jadi menantu dia.. mak cik tuu memang baik.. tak kisah laa.. tapi tanak kat anak dia.. haha.. mak kate~ tanak tanak.., esok betul betul jadi menantu dia.., baru tau.., padan muka..., aku gelak je.. har har har.. adehh.. mak aku nih... eh..., mak aku mengaku.. mak aku suka kat dia.. parah ni parah.. mak aku pun kate suke kat dia..aku.. mak.., tolong lah mak.. dia nampak je baikk.. mak tak tahu perangai dia.. haha.. mak kata~ aik? mcm penah ada pape je dengan dia.. har har har.. alamak terkantoi.. pecah tembelang jap.. haha..

nak tau nape aku ckp cenggitu? dia nampak je baikk.. dia penah cakap.. ~bebyk pompuan kat dunia ni.., kenape aku boleh suke kat kau yg gemuk.. malu bila kengkawan tanya kau sape? means dia malu mengaku aku awek dia.. eh..., bangang ayat dia.. ye dakk? nak tau satu rasia.. dia dulu pun gemuk gile.. gemuk sangat.. pastu dia kurus sbb awek reject dia.. so kenape dia ckp cenggitu kat aku? memang macam s***..

ok tak pe.. tak nak.. bole blah... lepas dia blah.. ramai yang cakap aku cute..., aku suke... heee.. :D minah...,nape kau comel.. comel lah minah gelak ceenggitu.. haha.. korg perli ke betei betei puji.. haha.. lantak laa.. janji aku happy.. =)




hensem.. ^^
ok.. tak de kena mengena..
haha



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...