kepuasan kali kedua :)

ingat entri ni.. itu adalah kepuasan aku kali pertama.. mana tak nya masa tu betul betul aku frust.. lepas tu sampai ke subang sana aku tnang kan jiwa.. beli pulak dua bijik buku lejen press.. yang sememangnya susah nak cari.. cuma ada kat kedai tu je.. kali ni aku dapat rasa sekali lagi kepuasan tu.. tapi kali ni aku beli online je.. tu pun kawan aku yang tolong.. ni first time lah nak beli beli online ni.. kalau tak sebab aku minat gila buku buku lejen press ni.. tak de jadah haram nya aku nak beli.. kali pertama beli online.. ahaha.. aku beli ni...

 hero
heroin
sperma cinta

buat masa sekarang.. itu je yang mampu.. nanti ada duit aku beli lah lagi.. kalau nak beli online sila klik sini..

terkesima ngee :D




hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...