main mak mak

aku dan bedah masuk ke pejabat.. tujuan untuk mintak sehelai borang yang mungkin akan dapat mengubah hidup aku dan dia - dirahsiakan.. "nanti borang ni hantar kat pejabat besar dia ye?" tanye aku sambil buat muke bodoh sekejap.. bedah mengangguk laju.. seterusnya menjawab.. "nanti kau hantar, boleh tolong hantarkan sekali takk?" kini tiba giliran aku pula mengangguk laju.. memang nampak power.. =='

"kau boleh ke datang untuk interview dia nanti...? bawak mak kau ke..?" tanye aku pura-pura bodoh sekejap.. "mane main mak mak.. dah besar kan.. pergi sendiri sudah.." jawab bedah selamber.. kini aku sedar usia aku hampir mencecah 19 tahun.. wah.... dengan penuh bersemangat tegar aku menjawab kembali.. "ouh.. aku main mak mak.."

#sejak azali sampai hujung nyawa aku.. aku tetap anak mak.. kau ada? :P





hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...