percintaan tak formal

maksud formal.. makcik wikipedia cakap secara langsung.. eh.., betui ka nih makcik? makcik wiki ada pi skolah ka dulu? ahaha.. aku paham tapi aku tak tahu macam mane nak explain.. ahaha.. kalau macam tu.., ape pulak yang di maksudkan dengan percintaan tak formal? lu orang ade penah dengar tak istilah ni..? adehhh.. aku pun dengar dari orang.. bukan.. bukan cikgu aku.. asal mende pelik je lu orang mesti syak cikgu aku yang cakap kan.. kesian cikgu aku tak pasal pasal kena tuduh.. ahaha..

tapi bukan ke setiap apa yang kite belajar di panggil ilmu dan dari mana ia di pelajari di panggil cikgu? makcik wiki pun kengkadang jadi cikgu aku.. uncle GT cikgu BI aku.. terbaik lah.. cop cop cop.. aku bukan nak citer pasal cikgu, ngokngek.. nak citer pasal percintaan tak formal ni..

syok aku cakap kalau dah ada orang take care of us.. pastu dah tu selalu bagi poems.. so..., what do you think about that? do you think tak ada pompuan cair ke? keras keras manusia.. ada jugak kelemahan..  betui dakk?? betui.. poems lah weh.. memang cair lah kau.. minah ni dah setengah masak kalau coklat diletak dalam periuk dan dipanaskan atas api..

aku share eh.., aku share eh.. --->

1. the moment i opened my heart and let u in,
    and saw this great starting to begin.

2. i'm not a prince charm,
    jus quasimodo who cares clock tower,
    i'm not gonna make u harmed,
    jus be your truly lover.

3. i have a pencil,
    u have a heart,
    i'll write down my name,
    if u lend me your heart.

adehhh... cemane weh..? feeling feeling? ayat bunge bunge ye dakk? so, kalau lu orang, lu orang jatuh cinte tak? serius aku cakap.. aku jatuh cinte beb.. tapi.. die cakap die tanak formal.. ape? tanak formal? ouh tanak perhubungan yang formal? sumting like dat ha?

maka aku berfikir.. teruskan berfikir.. dan berfikir lagi.. dat words yang tanak formal tu.. means die tanak serius.. die tanak a komitment as a sumone boyfriend.. isn't like dat? oh no.. dia nak main main? tidak.. aku takkan benarkan hati aku dipermainkan sekali lagi.. never..

i've said..,
hati
plis dun fall again
but hati said..,
u've been there tu made it fall again

tolong lah hati...., aku cuma tanak kau terluka lagi.. =(



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...