pergilah sayang =(

aku memang ramai kawan.. yang baik baik serupa malaikat.. yang jahat jahat serupa setan.. tapi ade satu manusia ni.. dia baik sangat dengan aku.. sejak sejak aku posting harituu.. dia asyik dengan aku.. dia dah serupa mak aku dah.. masak sama sama.. tidur sama sama.. walau rumah lain lain.. dia selalu pergi rumah aku teman aku tidur masa akak senior tak ada.. sungguh indah saat bersama.. :')

tapi sejak sejak masuk sem dua.. dia kata dia nak pindah.. hati aku mula gelisah.. entah apa yang resah.. aku tak tentu arah.. aduhai.. serupa orang bercinta.. celaka.. aku waras lagi lah.. entah kenapa aku terlebih sayang pulak kat dia.. berat hati aku bila dia kata.. "minah..., lepas ni boleh jumpa lagi kan.. jangan lah sedih..." gila kau tak sedih.. lepas nih.., sape yang nak masak untuk aku lagi.. sape nak teman aku tidur mase akak senior cuti nanti.. sedih lah aku doh.. lame aku tengok muke dia mase dalam bas tadi.. kenapa lah aku sayang sangat kat manusia nih.. adehh..


mira

pergilah mira.. pergi.. =(



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...