bercinta = kecewa = sedih = gembira = bercinta

kecewa... frustrated... disappointed... sama je maksud dia.. cuma yang berbeza adalah punca kekecewaan tersebut.. most of all adalah kerana cinta... betol tak? betol... kenapa? mungkin ada yang pernah mengalami situasi ini... panas yang disangkakan hingga ke petang... rupanya hujan di tengah hari... ceh ceh... berbahasa pulak..


yang dah lepas tu jangan dikenang kenang... yang dah putus tu biarkan putus.. selagi boleh repair... repair lah... tapi kalau dah tak ada apa dah yang nak direpair lagi...? tinggal je lah... betol tak? betol.... selalu nye... bila ada yang dah bergelar 'ex' nih... akan dibenci... 'block this person' kat facebook... tu memang fevret korang lah kan... lepas tu '...had change status from in a relationship to single'... alah.... biasa dah tu... macam tak pernah buat pulak.. huhu... lepas tu timbul lah perasaan sunyi... 'i'm so lonely' --> ayat yang biasa diguna untuk post kat facebook..

lonely lah konon....

lepas tu... dah single kan... banyak lah kumbang meng urung (berlonggok kat) bunga... dalam banyak banyak kumbang tak kan lah tak ada yang berjaya menepek kat bunga tu... lepas tu apa lagi... orang kata... rezeki jangan ditolak maut jangan dicari... lain betul makna pepatah tu... hehe


so..., kesimpulan nye disini.... bercinta = kecewa = sedih = gembira = bercinta.... tak lari lah dalam hidup kita... percaya lah... ini semua lumrah hidup... semua orang pernah merasai dan akan merasai nya.... =)



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...