perkara yang tidak disukai ketike hang out . .

hang out ngan geng.... dengar macam best betul tak? hakikat ? best tuh memang lah best... tapi... bagi aku... payah lah...

minah : gerak kol bape wey?
bedah : 12 lah...
minah... 11.55 dah sampai... tapi bedah ? pukol 2 lahhh! perghh... menyirap ke tak? bab yang nih aku malas nak keluar dengan member member nih... pedih je... dah macam tuh... elok elok dah cun cun.. baik balik... hergh... saba je lahh weh... lepas uh.., bile aku dah malas dah nak keluar kate r aku nih tak nak join member member lah ape lah...



nih cerite pasal tepati janji lah nih.. aku lagi suke keluar sorang lahh... mane aku nak pegi pon suke hai aku lahh.. huh... ade lah satu hari nih... aku rase nak keluar.. aku pon keluar je lah.. tak expect lah nak pegi mane... last last sampai ke seremban aku sampai... hahaha.. cam mane aku boleh sampai seremban nih... pas tu aku pon lepak je lahh kat mall yang terdekat kat situ.. aku pon tak tahu ape name mall tuh... aku makan sorang sorang... jalan sorang sorang... aku dan diriku... feel macam orang dah dewase je lahh kan... terase diriku 'cooL'.. aku dapat rasekan ketenangan nye... nyaman sekali.....



tup...tup.. teserempak plak ngan member aku... hadoy.. kantoi sudaa... huhu... ape lagi membebel lah dorang kat aku... tak sangka pulak dorang nak gi seremban ary tuh... huhuhu

tapi ade satu je yang aku tak brape nak suke...
bedah : teman jap pi karokae...
minah : hadoy.. tak nak lahh..
bedah : nak tak nak.. masok gak... kalau tak kao bukan member...
ni yang aku lemah.... sebab tu lah... aku tak nak keluar ngan member member... ni cite pasal habit member lah jugak...

pasal duet ? haha lagi klakar... kuang kuang...
bedah : minah, kao cover aku... aku akut tak cukup...
minah : amboi... macam tadi bapak kao bagi duet kat aku plak an...
aku ni dah la kedekot bab bab duet lagi lah aku kedekot... aku plak jadi pak sanggop bayar kao... weh,, aku ingat ag.. duet ais krim yang aku tolong bayarkan untuk kao dulu tuu..... kao tak penah bayar se sen pon... tuh salah satu lagi sebab nye lah aku malas nak keluar ngan member member..

time karokae ? memang asyek kao je lah yang nyanyi kan... macam suare tu sedap sangat lah... bukan marah kao nyanyi... tapi... aku pon bayar jugak... teringin gak aku nak nyanyi... sebab suare aku sedap kan... kate kao... aku tak kate... huhuhu

but,,, ape ape pon... aku bukan tak suke kao member... just nak bagitahu je... aku rase aku lebih suke keluar sorang sorang... so...., ade mase boleh lepak... jangan jeles je lah... kalau aku balik tetibe kao nk marah nape tak ajak kao... aku juge perlu privacy... aku member kao... dan tak semesti nya 24 jam aku harus bersama kao... betol tak... betol.... arap kao faham...member...



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...