mencarut . .

nih ape hal pulak nih?? pompuan mencarut?? what the HECK is going on..??? nomel lahh.. abeh tuh.. laki je boleh?? ini tidak adil.. haeh.. suka hati lah.. tapi ayat di buku mengatakan.. perempuan adalah tidak manis apabila mengeluarkan kata kata kesat.. betui dak? betui lah tu.. adehh.. perempuan lagi perempuan..

tapi hasil carutan perempuan..., perempuan kini digelar makhluk paling ramai di universiti.. wow! teror lah minah..! hasil carutan perempuan jugak..., perempuan digelar makhluk paling ramai masuk neraka.. adehhh.. mengapa? melahirkan anak lelaki yang macam puaka..? adakah itu dosa perempuan..? heh.. ape dosa dosa plak nih.. tuh dah masuk topik lain dah.. bongok..

cam nih cam nih.. aku sedang asyek melayan pesbuk.. aku meng update satu status di situ.. ada lah beberapa puluh orang like di situ... *puluh?? puihhh! terlintas di hati aku nak bukak profile satu puaka nih.. sedang aku membukanya.. hati aku berdebar.. cehh.. dah ape kena pulak kao nih minah.. *eleh..., perasan berpuake lah tuh.. kih kih kih..


di situ aku melihat.. begitu banyak kata kesat yang digunakan oleh si puaka tersebut.. melihat kepada jantina puaka tersebut.. aku beristighfar panjang.. bukan kerana dia seorang perempuan.. adalah kerana dia baru berumur sebelas atau dobelas tahun... *uh uh uh.... kesian mak dia.. kalau mak dia tengok profile pesbuk dia..., aku syak mak dia mesti meninggal akibat bukan kerana serangan jantung tetapi serangan carutan oleh anak sendiri..


tahu kah anda mencarut tuh meruntuh kan tanggapan orang terhadap anda.. 'muka cantekk..,, mulut bau longkang...mencarut tu hobi dia..' bahasa inggeris dia--> it just a simple word... *the fuuu of u *shhh.. *mother fuuu.. bahasa melayu dia --> itu hanya perkataan yang mudah.. *puuumak *bebi dan *siii... setelah itu..., maka tercalar lah imej anda sebagai seorang yang cantek dan tampan di situ.. bukan makin lama makin berakal? ni makin lama makin tak de akal..? serupa kao diwujudkan sebagai binatang... haeh.... manusia.. manusia... 'hey.. perempuan..! jangan mencarut...., okay??!!!'

#cehh... macam kau tak pernah mencarut.., minah,, minah.. =='



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...