fesyen dan aku . .


fesyen.. lawa.. cantik.. aku ade keinginan tu... tapi mcm aku ckp.. ok skarang aku cakap lagi sekali... aku berbadan besar.. jadi kesimpulan nye di sini..baju baju yang up to date yang terkini tuu.. tak de saiz xxL.. tu lah pasal.. haeh... aku selekeh? t-shirt dan jeans plus shawl (sekarang... dulu tudung bawal je) pas tu beg skola... selekeh kan ?selekeh kot... ye.. selekeh.. tak di nafikan.. tapi tak de lah terok macam baju orang gile yang dok tersadai kat tepi tepi jalan tuh kan... hihihi... kesimpulan... aku tak reti berfesyen... ye? tak? ye....

aku tahu.. korang mesti tertanye2.. "kalau dah macam tu kenape tak berusaha untuk kurus" kan kan kan ? bukan aku tak nak.. aku dah cuba.. api.. tak jalan lahh.. huhu aku pon tak tahu.. paling lama aku cuba bertahan seminggu dua je.. macam yang aku ckp dalam entri ni . . aku pon ade keinginan tu smua... 

ex aku siap cakap ' bila you nk berubah ni? you punye dressup tak up to date lah...'  mase tu... fesyen tudung shawl yuna baru nak bertapak..  kurang aja punye orang.. dulu kao nak kutuk, aku masih berdiam sebab kao pakwe aku.. sekarang sorry beb... kao dan aku tak ade pape lagi kan... aku dah besar sekarang.. dulu aku anak anak abu.. bodo bodo.. ape orang cakap aku diam je... kalau nak nanges, nanges.. sekarang..., no excuse lahh... lebih baek kao diam sebelom kao kene maki dengan aku... aku belajar daripade kao jugak kan... 

member aku pon cakap.. 'weh...,dulu kao sopan je doh... aku kutok kao pon kao buad tak tahu jer... sekarang? huh... pantang cakap sket... mulot kao agak kurang aja...' biase lah beb... orang belajar daripade kesilapan dulu... kalao dulu boleh sampai nak kene pijak kepale... sekarang aku sedar sampai bile aku nak diam..? aku mulai bela kehidupan aku... akhir nye...ape yang aku takde dulu... aku ade sekarang... dulu aku tengok kao punye... sekarang kao pulak tengok aku punye... tapi aku belum puas... biar lah aku dengan diri aku... 

tengok aku  dah membebel panjang panjang.. teringat kat mamat tuh laa... die suke kritik pasal dressup aku.. ape yang aku pakai sentiase lah tak kene pade pandangan die.. pade hal die pon? hampeh... ok lah.. tak de lah kuno sangat kan... hum.. aku? aku tak pakai makeup langsong lah... even bedak pon... sebab..... entah... tak minat... tapi bile tengok orang lain... rase macam nak pakai kan... eye liner? penah pakai tapi... seriusly..., aku keluar... tak pakai make up lansong...

pasal contact lens pulak... teringin nak pakai... plus aku pon rabon kan... aku berkaca mata.. even aku tak suke lansong berkace mate... kene pakai jugak lah... sebab kang tak nampak jalan susah plak.. huhuhu.. so,,, nak buad cam mane? cer citer... ahaha


hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...