uniform . .


nak tahu tak ? tak yah lah tahu.... nak tahu jugakk?? emmm...malu lah... nak tahu ke? ok ok... aku bagi tahu... hehe... aku suka lah tengok polis trafik ni... cop cop cop...! bukan tu lah... jangan nak fikir yang bukan bukan ye... aku suka tengok polis trafik sebab uniform dia lawa... betol... tak tipuu... betol lah... tak percaya?? tak percaya sudah...! ahaha...

walaweh.. kan smart tuuu..

dulu dulu ayah aku nak jadi askar... tapi tak kesampaian lah hajatnye... kenape? opah... opah tak bagi... dan atok aku adalah seorang askar... pelik? ye tak? tapi tak kisah lah semua tuu... dah 18 tahun berlalu dah pun... mak pulak.. mak kate mak pun minat orang orang yang beruniform ni... lagi lagi askar... ahaha... dapat lah jugak askar... askar tak jadi... hik hik.. jahat anak ayah ni...

hospital pusrawi
sekarang anak ayah pulak... anak ayah ni nak pakai uniform... bukan uniform askar lah... tapi uniform nurse lah... =)



hey..dah bace ke? dah bace like lah! telo ayam telo puyu, tengkiyu =)

No comments:

Post a Comment

cer komen cer komen...